Randstad Workmonitor

Küresel İK araştırmalarımızın bir parçası olan Workmonitor anketi, tüm dünyada Avrupa, Amerikalar ve Asya Pasifik içinde yer alan 33 ülkeyi kapsamaktadır. Randstad Workmonitor, düzenli olarak işgücü dolaşımındaki, iş memnuniyetindeki ve motivasyondaki hem yerel hem de küresel eğilimleri sergilemek üzere yılda dört kez yayınlanır.

başlık tarih
Randstad Workmonitor: Türkiye’de çalışan kesim ‘girişimci’ olmak istiyor Nisan 2017
Randstad Workmonitor Infographic: Employment vs. Entrepreneurship Nisan 2017
Randstad Workmonitor: Dijital bilinç artıyor ama daha gidecek çok yolumuz var Ocak 2017
Randstad Workmonitor: Erkek çalışanlar yöneticilik pozisyonları için desteklenirken, çalışanlar cinsiyet eşitliği olan takımlarda çalışmayı tercih ediyorlar. Eylül 2016
Randstad WorkMonitor: Teknoloji İnsan İlişkilerini Zayıflatıyor mu? Mart 2016
Randstad WorkMonitor: İşverenler mesai dışında da çalışanlarına ulaşmak istiyor Haziran 2015
Randstad WorkMonitor: Uzayan insan ömrü iş hayatını nasıl etkiliyor? Mart 2015
Randstad WorkMonitor: Çalışanlar 2015 için umutlu: Ufukta iş değişikliği gözükmüyor Aralık 2014
Randstad WorkMonitor: Z kuşağına ne kadar hazırsınız? Kasım 2014
Randstad WorkMonitor: Teknoloji, İşbirliği ve Verimliliği Artırıyor Eylül 2014
Randstad WorkMonitor: Teknolojinin Gelişmesi Doğu Ülkelerindeki Çalışanları Korkutuyor Mayıs 2014
Randstad Workmonitor Q1: Düzenli egzersiz iş verimliliğini arttırıyor Nisan 2014
Randstad Workmonitor Q4: Tüm çalışanların yeni yılda ortak beklentisi: Maaş Zammı Aralık 2013
Randstad Workmonitor Q3: İş verenler çalışanlarından ne bekliyor? Eylül 2013
Randstad Workmonitor Q2: İşe alımlarda deneyim, eğitimden daha önemli çıktı Mayıs 2013
Randstad Workmonitor Q1: Liderlik koltuğunda cinsiyet kotası kalkıyor mu? Mart 2013
Randstad Workmonitor Q4: Çalışanlar 2013'ten umutlu Aralık 2012
Randstad Workmonitor Q3: Nitelikli eleman sorunu yaşanacak Eylül 2012
Randstad Workmonitor Q2: Zevkli bir iş, iyi bir maaştan daha önemli Nisan 2012
Randstad Workmonitor Q1: Çalışanlar işte yüz yüze iletişimi seviyor Mart 2012

Randstad Ödülü

Randstad Ödülü her yıl dünyanın çeşitli ülkelerindeki en cazip işverene verilmektedir. Ödülü kazanan, işveren markalaşması üzerine yapılan dünyanın en büyük araştırmasının sonuçlarına göre belirlenir. Çevrim-içi bir anket aracılığıyla her ülkeden 18 ile 65 yaş arası 7.000 katılımcıya, ülkelerindeki en büyük 150 şirket hakkındaki görüşleri sorulur. Bu şirketler o ülkenin ulusal istatistik kurumları aracılığıyla seçilir. Yani şirketler kendileri ankete dahil edilmek için başvuramaz ya da abone olamazlar. Kazananlar tamamen işveren markasının cazibesine göre belirlenirler.

Yıllık Raporlar

Ücretler, yan haklar, işyeri eğilimleri raporu