Üniversitenin ilgili bölümlerinden mezun,
B2B Saas ürünlerin dijital pazarlaması alanında tecrübeli,
SEO konusunda tecrübeli, süreçlere ve yeniliklere hakim, algoritma güncellemelerine hakim,
SEO ajansı ile koordineli çalışıp sonuç odaklı süreç yönetimi yapabilen,
SEM, SMM konusunda tecrübeli,
Google ADS, META ADS, Programatik, Linkedin ve diğer reklam mecralarında tecrübeli,
Web içerik yönetimi yapabilen,
Web, mobil analitik ve ölçümleme araçlarına (Google Analytics, Facebook Analytics, TagManager vb.) hakim,
Data targeting, retargeting, remarketing gibi hedefleme stratejilerinde tecrübeli,
Performans pazarlama kanallarını yönetme tecrübesine sahip,
Sosyal medya kanallarındaki takipçileri analiz ederek mecra ve kitle bazında özel iletişim stratejisi oluşturma konusunda tecrübeli,
Pazar ve rekabet analizi, kanal bazında içerik takvimlerini oluşturma bilgisine sahip.