Gıda sektöründe faaliyet gösteren, ihracat odaklı iş ortağımız için ''Ham Yağ İhracat UZmanı'' arayışımız bulunmaktadır.
Yurt dışı piyasalarda rafine yağ satış faaliyetlerinin yürütülmesi, portföye yeni müşterilerin ilave edilmesi, ihracat yapılan ülke sayını
arttırmak, yeni distribütörler oluşturmak, satış ve dağıtım sözleşmeleri yapmak ve uygulamak, ihaleleri takip ederek teklif oluşturmak,
...
müşteri ilişkilerini koordine etmek.
İşletmenin amaç ve stratejileri, müşteri portföyü, ürün çeşitliliği ve benzeri faktörleri değerlendirerek satış ekibini bölge, ürün, müşteri grupları bazında en uygun biçimde örgütlenme yapısını belirlemek.
Ulaşılması planlanan satış hedefleri doğrultusunda satış alanında görev alacak ekibin niteliğini, satış uzmanı sayısı ile ekibin kullanacağı araç- gereçleri belirlemek ve belirlediği niteliklerdeki kişi, araç ve gereçleri termin planı ile birlikte ilgili birimlerden talep etmek.
Yetkisi kapsamındaki (talebin büyüklüğü, müşterinin görüşme talebi, özel indirim ve benzeri) müşteriler ile satış görüşmesi yapmak, alınan talebin karşılanmasına yönelik satışın gerçekleşmesi için geliştirilen önerileri değerlendirmek ve satışın gerçekleşmesi için uygun bulduğu önerileri yetkisi dahilinde onaylamak.
Yetkisini aşan önerileri satış ve pazarlama direktörünün onayına sunmak.
İşletme tarafından onaylanmış hedeflere ulaşmak için satışların; bölgelere, ürünlere, satış elemanlarına ve müşterilerine göre nasıl dağıtılacağını belirlemek ve genel ekonomik koşullar, sektörel gelişmeler, yeni ürünler, yeni rakipler, fiyat ve talep değişimleri ve benzeri çevresel koşullara ilişkin verileri düzenli olarak izleyerek hedeflerin çevresel koşullar ile uyumluluğunu periyodik olarak değerlendirmek.
İşletmeye ilişkin satış hacmi, ciro, karlılık, satılan yeni ürünler, kazanılan yeni müşteriler, sunulan yeni hizmetler gibi satış verilerini analiz ederek satış hedef ve kotalarının gerçekleşme durumlarını değerlendirmek, satışlara ilişkin hedef ve fiili durum arasındaki sapmaların nedenlerini belirlemek, analiz ve değerlendirme sonuçlarına göre hedef ve kotalara ilişkin revizyon ihtiyaçlarını ve sahada uygulanması gereken eylem planlarını oluşturmak, belirlediği revize eylem planını ve gerekliliklerini ilgili birimlerin onayına sunmak, onaylanan revize hedeflerle eylem planını ilgili kişilere iletmek.
İşletmenin belirlediği hedeflere göre oluşturulan satış bütçesinin alan dağılımını yapmak, planlanan bütçenin gerçekleşmesini etkilemesi muhtemel stok durumunu, personel sayısı, eğitim ve benzeri dolaylı giderler, ürün iade/ imha/atık/ fire durumu gibi karlılığı etkileyen hususlar, vb. mikro ve genel ekonomik, politik, sosyolojik, teknolojik, vb. makro durumları satış alanı bazında takip etmek,
Bütçenin gerçekleşmesini etkileyen makro ve mikro değişkenlere göre bütçe revizyon talebinde bulunmak, onaylanan revize eylem planlarını hazırlamak ve ilgili birimlerle iş birliği yaparak uygulamak.
Teklif ve sözleşmede yer alacak kişi ve kurumlarla olan ilişkileri tanımlamak, gerekli termin, ödeme planı, teslimat koşulları, tahsilat, kiralama şartları, fiyatın geçerlilik süresi gibi sözleşme şartlarını belirlemek, teklif /sözleşmeye ilişkin belirlenen şartların uygunluğu konusunda işletmenin ilgili birimlerinden onay almak ve teklif / sözleşmenin imzalanma sürecini takip etmek.
Yeni müşterilerin ödeme risk analizinin yapılması ve limit tahsisi hususunda çalışmaları ilgili birimlerle koordine etmek, tahsis edilen risk limitinin müsaitliğini takip etmek.
Sözleşmenin uygulanması sürecinde müşteri ile satış sürecindeki teslim, ödeme, vb. konulardaki iletişimin yürütülmesini ve sözleşme koşullarında değişiklik gerektiren durumlarda, müşteri ile mutabakat sağlanarak belirlenen yeni koşulların geçerli hale gelmesine ilişkin prosedürlerin yürütülmesini sağlamak.
Gerçekleşen ve planlanan satış verilerini ilgili birimlerle paylaşarak üretim, stratejik satın alma, planlama, finans, vb. birimlerin planlarını yapmalarına destek olmak.
daha fazla göster
Gıda sektöründe faaliyet gösteren, ihracat odaklı iş ortağımız için ''Ham Yağ İhracat UZmanı'' arayışımız bulunmaktadır.
Yurt dışı piyasalarda rafine yağ satış faaliyetlerinin yürütülmesi, portföye yeni müşterilerin ilave edilmesi, ihracat yapılan ülke sayını
arttırmak, yeni distribütörler oluşturmak, satış ve dağıtım sözleşmeleri yapmak ve uygulamak, ihaleleri takip ederek teklif oluşturmak,
müşteri ilişkilerini koordine etmek.
İşletmenin amaç ve stratejileri, müşteri portföyü, ürün çeşitliliği ve benzeri faktörleri değerlendirerek satış ekibini bölge, ürün, müşteri grupları bazında en uygun biçimde örgütlenme yapısını belirlemek.
Ulaşılması planlanan satış hedefleri doğrultusunda satış alanında görev alacak ekibin niteliğini, satış uzmanı sayısı ile ekibin kullanacağı araç- gereçleri belirlemek ve belirlediği niteliklerdeki kişi, araç ve gereçleri termin planı ile birlikte ilgili birimlerden talep etmek.
Yetkisi kapsamındaki (talebin büyüklüğü, müşterinin görüşme talebi, özel indirim ve benzeri) müşteriler ile satış görüşmesi yapmak, alınan talebin karşılanmasına yönelik satışın gerçekleşmesi için geliştirilen önerileri değerlendirmek ve satışın gerçekleşmesi için uygun bulduğu önerileri yetkisi dahilinde onaylamak.
...
Yetkisini aşan önerileri satış ve pazarlama direktörünün onayına sunmak.
İşletme tarafından onaylanmış hedeflere ulaşmak için satışların; bölgelere, ürünlere, satış elemanlarına ve müşterilerine göre nasıl dağıtılacağını belirlemek ve genel ekonomik koşullar, sektörel gelişmeler, yeni ürünler, yeni rakipler, fiyat ve talep değişimleri ve benzeri çevresel koşullara ilişkin verileri düzenli olarak izleyerek hedeflerin çevresel koşullar ile uyumluluğunu periyodik olarak değerlendirmek.
İşletmeye ilişkin satış hacmi, ciro, karlılık, satılan yeni ürünler, kazanılan yeni müşteriler, sunulan yeni hizmetler gibi satış verilerini analiz ederek satış hedef ve kotalarının gerçekleşme durumlarını değerlendirmek, satışlara ilişkin hedef ve fiili durum arasındaki sapmaların nedenlerini belirlemek, analiz ve değerlendirme sonuçlarına göre hedef ve kotalara ilişkin revizyon ihtiyaçlarını ve sahada uygulanması gereken eylem planlarını oluşturmak, belirlediği revize eylem planını ve gerekliliklerini ilgili birimlerin onayına sunmak, onaylanan revize hedeflerle eylem planını ilgili kişilere iletmek.
İşletmenin belirlediği hedeflere göre oluşturulan satış bütçesinin alan dağılımını yapmak, planlanan bütçenin gerçekleşmesini etkilemesi muhtemel stok durumunu, personel sayısı, eğitim ve benzeri dolaylı giderler, ürün iade/ imha/atık/ fire durumu gibi karlılığı etkileyen hususlar, vb. mikro ve genel ekonomik, politik, sosyolojik, teknolojik, vb. makro durumları satış alanı bazında takip etmek,
Bütçenin gerçekleşmesini etkileyen makro ve mikro değişkenlere göre bütçe revizyon talebinde bulunmak, onaylanan revize eylem planlarını hazırlamak ve ilgili birimlerle iş birliği yaparak uygulamak.
Teklif ve sözleşmede yer alacak kişi ve kurumlarla olan ilişkileri tanımlamak, gerekli termin, ödeme planı, teslimat koşulları, tahsilat, kiralama şartları, fiyatın geçerlilik süresi gibi sözleşme şartlarını belirlemek, teklif /sözleşmeye ilişkin belirlenen şartların uygunluğu konusunda işletmenin ilgili birimlerinden onay almak ve teklif / sözleşmenin imzalanma sürecini takip etmek.
Yeni müşterilerin ödeme risk analizinin yapılması ve limit tahsisi hususunda çalışmaları ilgili birimlerle koordine etmek, tahsis edilen risk limitinin müsaitliğini takip etmek.
Sözleşmenin uygulanması sürecinde müşteri ile satış sürecindeki teslim, ödeme, vb. konulardaki iletişimin yürütülmesini ve sözleşme koşullarında değişiklik gerektiren durumlarda, müşteri ile mutabakat sağlanarak belirlenen yeni koşulların geçerli hale gelmesine ilişkin prosedürlerin yürütülmesini sağlamak.
Gerçekleşen ve planlanan satış verilerini ilgili birimlerle paylaşarak üretim, stratejik satın alma, planlama, finans, vb. birimlerin planlarını yapmalarına destek olmak.
daha fazla göster