Gıda sektöründe faaliyet gösteren, ihracat odaklı iş ortağımız için ''Pazarlama Müdürü'' arayışımız bulunmaktadır.
Yurt içi ve yurt dışı pazarlarda şirketin marka tanıtım, ürün geliştirme, satış kanalı geliştirme, ürün konumlama, rekabet ve pazar analizi, müşteri ilişkileri yönetimi, tanıtım etkinlikleri, kurumsal kimlik çalışmaları, sosyal medya, web sitesi, marka tescil, reklam ve promosyon faaliyetlerini yürütmek ve koordine etmek.
...
İşletmenin geçmiş döneme ilişkin; karlılık, satış rakamları (ürün, mevsim, satış alanı, satış kanalı ve benzeri bazında), pazar payı ve konumu, müşteri portföyü, ürün portföyü ve kalitesi, müşteri memnuniyeti, maliyet ve harcamalar, satış ekibi yetkinlikleri, tedarikçilerin performansı ve benzeri verilerini değerlendirmek.
İşletmenin faaliyet gösterdiği sektöre ilişkin; pazar büyüklüğü, pazar potansiyeli/büyüme eğilimleri, rakip işletmelerin pazar payı, alternatif ürünler, müşterilerin satın alma hacmi ve potansiyeli, tedarikçilerin kapasitesi ve benzeri verileri değerlendirmek.
Rakip firmalar tarafından uygulanan satış fiyatları, indirim kampanyaları, promosyonlar,
promosyonlu ürünler, yeni ürünler, lansmanı yapılan ürünlerin zamanı gibi her türlü pazarlama faaliyetini değerlendirmek.
İşletme tarafından belirlenen her müşteri segmentinin ayrıştırıcı özellikleri, potansiyel değeri ve beklentilerini değerlendirmek.
Elde ettiği verilerin değerlendirme sonuçlarına göre pazarlama stratejileri geliştirmek ve ilgili birimlerin onayına sunmak.
İşletmenin mevcut satış hacmi ve geçmiş dönemlere ilişkin satış eğilimleri, fiyatlandırma ve satış politikaları, uyguladığı/uygulayacağı reklam ve promosyon faaliyetleri, genel ekonomik ve sektörel koşullar, rakip firmaların pazar payı, faaliyetleri, planları ve benzeri verileri değerlendirmek ve değerlendirme sonuçlarına göre satış tahmin tekniklerini kullanarak ve ilgili birimlerle iş birliği yaparak ürün ve pazar bazında tahmini satış hacmi, cirosu ve kar hedeflerini belirler, tahmini satış hedeflerini ilgili birimlerin onayına sunmak, onaylanan satış hedeflerini satış kanalları, ürünler, müşteriler ve benzeri verileri bazında değerlendirerek alternatifli biçimde bütçelemek.
Reklam, promosyon, tanıtım ve satış süreçlerini; satış işlemi öncesi, satış işlemi aşaması ve satış işlemi sonrası faaliyet adımlarını içerecek şekilde tasarlamak.
Müşterinin ihtiyaçlarının belirlenmesinde kullanılacak yöntemleri, mevcut müşteriler ve yeni müşterilere erişim için kullanılacak kanalları, satış esnasında kullanılacak yöntemleri, ön plana çıkarılacak ürünleri ve benzeri belirlemek.
Müşterinin kendisini özel hissedeceği ürün özellikleri/faydalar ile farklı hizmetleri belirleyerek işletmenin ilgili süreçlerine yansıtılmasını sağlamak.
Satış sürecine ilişkin; müşteri algı ve beklentilerine göre kalite standartları, politikalar ve prensipleri belirlemek ve ilgili birimlerle paylaşmak.
daha fazla göster
Gıda sektöründe faaliyet gösteren, ihracat odaklı iş ortağımız için ''Pazarlama Müdürü'' arayışımız bulunmaktadır.
Yurt içi ve yurt dışı pazarlarda şirketin marka tanıtım, ürün geliştirme, satış kanalı geliştirme, ürün konumlama, rekabet ve pazar analizi, müşteri ilişkileri yönetimi, tanıtım etkinlikleri, kurumsal kimlik çalışmaları, sosyal medya, web sitesi, marka tescil, reklam ve promosyon faaliyetlerini yürütmek ve koordine etmek.
İşletmenin geçmiş döneme ilişkin; karlılık, satış rakamları (ürün, mevsim, satış alanı, satış kanalı ve benzeri bazında), pazar payı ve konumu, müşteri portföyü, ürün portföyü ve kalitesi, müşteri memnuniyeti, maliyet ve harcamalar, satış ekibi yetkinlikleri, tedarikçilerin performansı ve benzeri verilerini değerlendirmek.
İşletmenin faaliyet gösterdiği sektöre ilişkin; pazar büyüklüğü, pazar potansiyeli/büyüme eğilimleri, rakip işletmelerin pazar payı, alternatif ürünler, müşterilerin satın alma hacmi ve potansiyeli, tedarikçilerin kapasitesi ve benzeri verileri değerlendirmek.
Rakip firmalar tarafından uygulanan satış fiyatları, indirim kampanyaları, promosyonlar,
promosyonlu ürünler, yeni ürünler, lansmanı yapılan ürünlerin zamanı gibi her türlü pazarlama faaliyetini değerlendirmek.
...
İşletme tarafından belirlenen her müşteri segmentinin ayrıştırıcı özellikleri, potansiyel değeri ve beklentilerini değerlendirmek.
Elde ettiği verilerin değerlendirme sonuçlarına göre pazarlama stratejileri geliştirmek ve ilgili birimlerin onayına sunmak.
İşletmenin mevcut satış hacmi ve geçmiş dönemlere ilişkin satış eğilimleri, fiyatlandırma ve satış politikaları, uyguladığı/uygulayacağı reklam ve promosyon faaliyetleri, genel ekonomik ve sektörel koşullar, rakip firmaların pazar payı, faaliyetleri, planları ve benzeri verileri değerlendirmek ve değerlendirme sonuçlarına göre satış tahmin tekniklerini kullanarak ve ilgili birimlerle iş birliği yaparak ürün ve pazar bazında tahmini satış hacmi, cirosu ve kar hedeflerini belirler, tahmini satış hedeflerini ilgili birimlerin onayına sunmak, onaylanan satış hedeflerini satış kanalları, ürünler, müşteriler ve benzeri verileri bazında değerlendirerek alternatifli biçimde bütçelemek.
Reklam, promosyon, tanıtım ve satış süreçlerini; satış işlemi öncesi, satış işlemi aşaması ve satış işlemi sonrası faaliyet adımlarını içerecek şekilde tasarlamak.
Müşterinin ihtiyaçlarının belirlenmesinde kullanılacak yöntemleri, mevcut müşteriler ve yeni müşterilere erişim için kullanılacak kanalları, satış esnasında kullanılacak yöntemleri, ön plana çıkarılacak ürünleri ve benzeri belirlemek.
Müşterinin kendisini özel hissedeceği ürün özellikleri/faydalar ile farklı hizmetleri belirleyerek işletmenin ilgili süreçlerine yansıtılmasını sağlamak.
Satış sürecine ilişkin; müşteri algı ve beklentilerine göre kalite standartları, politikalar ve prensipleri belirlemek ve ilgili birimlerle paylaşmak.
daha fazla göster