Perakende sektöründe faaliyet gösteren iş ortağımız için ''Pazarlama Müdürü'' arayışımız bulunmaktadır.
Hedef kitleye, mecra ve marka değerlerine uygun iletişim ve pazarlama stratejilerinin belirlenmesi, yönetime sunulması,
Kararlaştırılan pazarlama stratejisine göre pazarlama planının uygulanması,
...
Yıllık medya bütçesinin ve planının oluşturulması, yönetime sunulması, yürütülmesi,
Medya satın alma faaliyetlerinin yönetilmesi,
Markanın kurumsal kimliğinin yönetilmesi,
Sosyal medya faaliyetlerinin yönetilmesi,
Pazarlama departmanının yönetilmesi,
Ürün ve fiyat bazında segmentasyon yapılması, rekabet ve pazar potansiyelinin değerlendirilmesi ve raporlanması,
Tüm iletişim çalışmalarının yönetilmesi,
Hizmet alınan iş ortaklarının (kreatif ajansın, Digital ajansın, medya satın alma ajansının vb.) etkin yönetilmesi,
Pazardaki rakip/benzer ürün, hizmet ve fiyat stratejilerinin izlenmesi ve yönetime sunulması,
CRM uygulamaları ile marka sadakatinin artırılması, müşteri portföyünün genişletilmesi,
Markanın ve kurucularının/yöneticilerinin kurumsal itibar yönetiminin yapılması,
Sosyal sorumluluk projelerinin belirlenmesi ve yönetilmesi,
Basın ilişkilerinin etkin olarak yönetilmesi,
Şirket iletişim politikasına uygun olarak müşteri memnuniyeti yaratılmasının sağlanması.
daha fazla göster
Perakende sektöründe faaliyet gösteren iş ortağımız için ''Pazarlama Müdürü'' arayışımız bulunmaktadır.
Hedef kitleye, mecra ve marka değerlerine uygun iletişim ve pazarlama stratejilerinin belirlenmesi, yönetime sunulması,
Kararlaştırılan pazarlama stratejisine göre pazarlama planının uygulanması,
Yıllık medya bütçesinin ve planının oluşturulması, yönetime sunulması, yürütülmesi,
Medya satın alma faaliyetlerinin yönetilmesi,
Markanın kurumsal kimliğinin yönetilmesi,
Sosyal medya faaliyetlerinin yönetilmesi,
Pazarlama departmanının yönetilmesi,
Ürün ve fiyat bazında segmentasyon yapılması, rekabet ve pazar potansiyelinin değerlendirilmesi ve raporlanması,
Tüm iletişim çalışmalarının yönetilmesi,
Hizmet alınan iş ortaklarının (kreatif ajansın, Digital ajansın, medya satın alma ajansının vb.) etkin yönetilmesi,
Pazardaki rakip/benzer ürün, hizmet ve fiyat stratejilerinin izlenmesi ve yönetime sunulması,
CRM uygulamaları ile marka sadakatinin artırılması, müşteri portföyünün genişletilmesi,
Markanın ve kurucularının/yöneticilerinin kurumsal itibar yönetiminin yapılması,
...
Sosyal sorumluluk projelerinin belirlenmesi ve yönetilmesi,
Basın ilişkilerinin etkin olarak yönetilmesi,
Şirket iletişim politikasına uygun olarak müşteri memnuniyeti yaratılmasının sağlanması.
daha fazla göster