Medikal alanda faaliyet gösteren müşterimiz için 'Pazarlama Yöneticisi / Müdürü' arıyoruz.
Pazarlama ve kurumsal iletişim planı dahilinde tüm süreçleri yürütmek,
Dijital kanallardaki pazarlama çalışmalarını koordine etmek,
Marka stratejilerine uygun şekilde içerik üretimini koordine etmek,
Sektör trendleri takip ederek projeler üretmek,
...
Stratejik marka iş birlikteliği fırsatlarını tespit etmek, projelendirilmesini ve hayata geçirilmesini sağlamak,
Pazarlama etkinliklerinin planlanması için sektör ve rakip analizlerini yapmak, etkinlik amaç konseptlerini oluşturmak ve hayata geçirmek
ve iletişim konusundaki yenilikleri kontrol etmek,
Kendisine sağlanan reklam bütçesinin, markaların konumlanmasına göre en verimli, en yüksek ROI ile yönetilmesi için iş planlarını hazırlamak, uygulamak ve medya satın almalarını yapmak,
Satış noktalarına yönelik her türlü görsel reklam materyallerinin proje, tasarım ve tedarik süreçlerini yönetmek,
Hedef kitleye yönelik yarışma, panayır ve benzeri organizasyonları yapmak veya mevcutlara katılmak,
Fuar katılımlarının organizasyonunu sağlamak,
Kurum, marka ve ürünlere dair konumlandırma çalışmalarını yapmak,
Araştırma şirketleriyle birlikte marka, algı, bilinirlik, kullanım tercih gibi müşteri iç görü araştırmalarını tasarlamak, araştırma sonuçlarından gerekli strateji ve aksiyonları geliştirip yönetmek,
Yıllık pazarlama iletişim stratejisi, KPI, aktivite planları ve bütçeleri hazırlamak, yönetmek ve değerlendirmek,
KPI hedeflerine ulaşmak için ürün, pazarlama ve fiyat stratejilerini geliştirmek ve buna bağlı planları uygulamak.
daha fazla göster
Medikal alanda faaliyet gösteren müşterimiz için 'Pazarlama Yöneticisi / Müdürü' arıyoruz.
Pazarlama ve kurumsal iletişim planı dahilinde tüm süreçleri yürütmek,
Dijital kanallardaki pazarlama çalışmalarını koordine etmek,
Marka stratejilerine uygun şekilde içerik üretimini koordine etmek,
Sektör trendleri takip ederek projeler üretmek,
Stratejik marka iş birlikteliği fırsatlarını tespit etmek, projelendirilmesini ve hayata geçirilmesini sağlamak,
Pazarlama etkinliklerinin planlanması için sektör ve rakip analizlerini yapmak, etkinlik amaç konseptlerini oluşturmak ve hayata geçirmek
ve iletişim konusundaki yenilikleri kontrol etmek,
Kendisine sağlanan reklam bütçesinin, markaların konumlanmasına göre en verimli, en yüksek ROI ile yönetilmesi için iş planlarını hazırlamak, uygulamak ve medya satın almalarını yapmak,
Satış noktalarına yönelik her türlü görsel reklam materyallerinin proje, tasarım ve tedarik süreçlerini yönetmek,
Hedef kitleye yönelik yarışma, panayır ve benzeri organizasyonları yapmak veya mevcutlara katılmak,
Fuar katılımlarının organizasyonunu sağlamak,
...
Kurum, marka ve ürünlere dair konumlandırma çalışmalarını yapmak,
Araştırma şirketleriyle birlikte marka, algı, bilinirlik, kullanım tercih gibi müşteri iç görü araştırmalarını tasarlamak, araştırma sonuçlarından gerekli strateji ve aksiyonları geliştirip yönetmek,
Yıllık pazarlama iletişim stratejisi, KPI, aktivite planları ve bütçeleri hazırlamak, yönetmek ve değerlendirmek,
KPI hedeflerine ulaşmak için ürün, pazarlama ve fiyat stratejilerini geliştirmek ve buna bağlı planları uygulamak.
daha fazla göster