Danışmanlığını yaptığımız firma için IT Destek Uzmanı arayışımız bulunmaktadır.
Helpdesk / ticket sisteminde kendisine atanmış talepleri karşılamak ve çözüm sağlamak,
Son kullanıcı ekipman ve yazılımlarının, sistemin işleyişine uygun kurulum ve yönetimini yapmak,
...
İşe yeni başlayacak ya da işten ayrılan kullanıcılar ile ilgili BT süreçlerinin takip edilmesi ve prosedürdeki işlemlerinin uygulanmasını sağlamak,
Envanter, lisans ve bilgisayar kurulum ihtiyaçlarını belirlemek,
Uzaktan, yerinde veya telefon ile son kullanıcı desteği vermek,
Kendisine atanan kullanıcı problem ve talepleri karşılamak ve analiz etmek,
Şirketin tüm BT sistemlerinin (Fiziki sunucu, Notebook, Firewall, Switch, Access Point, Ağ cihazları, Tabletler, Yazıcılar vb.) envanterinden sorumlu olmak ve güncel kalmasını sağlamak.
daha fazla göster
Danışmanlığını yaptığımız firma için IT Destek Uzmanı arayışımız bulunmaktadır.
Helpdesk / ticket sisteminde kendisine atanmış talepleri karşılamak ve çözüm sağlamak,
Son kullanıcı ekipman ve yazılımlarının, sistemin işleyişine uygun kurulum ve yönetimini yapmak,
İşe yeni başlayacak ya da işten ayrılan kullanıcılar ile ilgili BT süreçlerinin takip edilmesi ve prosedürdeki işlemlerinin uygulanmasını sağlamak,
Envanter, lisans ve bilgisayar kurulum ihtiyaçlarını belirlemek,
Uzaktan, yerinde veya telefon ile son kullanıcı desteği vermek,
Kendisine atanan kullanıcı problem ve talepleri karşılamak ve analiz etmek,
Şirketin tüm BT sistemlerinin (Fiziki sunucu, Notebook, Firewall, Switch, Access Point, Ağ cihazları, Tabletler, Yazıcılar vb.) envanterinden sorumlu olmak ve güncel kalmasını sağlamak.