Dönemsel personel tedariği hizmeti, 1960 yılında Hollanda'nın Amsterdam kentinde kurulan bir personel geliştirme şirketi olarak Randstad'ın tarihi kökenlerine kadar uzanıyor. O zamandan beri 39 ülkeye yayılmış ve 10 yılı aşkın tecrübemizle Türkiye'de, müşterilerimizde yarattığımız deneyimle bizi rakiplerimizden ayıran bir hizmet kolu olmuştur. 

 

Müşterilerimize verdiğimiz söz, güven ve kanıtlanmış sonuçlarla oluşturulmuştur. Danışmanlarımız hem müşterinin servisinden hem de aday seçiminden sorumludur ve çoğunlukla uzmanlıklara ve spesifik pazar bölümlerine ayrılmıştır. Danışmanlarımız, yerel iş gücü piyasasında deneyimli kişilerdir ve mesleki ihtiyaçlarınızla bunlara en uygun aday profillerini anlayan ve eşleyen bir anlayışla hizmet vermektedir..

 

Randstad olarak, aşağıdaki geçici istihdam prosedürünü üstlenmekteyiz:

 

* Arama

* Seçim

* İşe alma süreci

* Bordro Yönetimi

 

Geçici işe alım, işinizi aşağıdaki koşullarda destekleyebilir:

 

a) İş sözleşmesinin askıda kaldığı hallerde (örn. analık izni süresince, analık iznini takiben alınan ücretsiz izin süresince vs.)
b) Mevsimlik tarım işlerinde,
c) Ev hizmetlerinde,
d) İşletmenin günlük işlerinden sayılmayan ve aralıklı olarak gördürülen işlerde,
e) İş sağlığı ve güvenliği bakımından acil olan işlerde veya üretimi önemli ölçüde etkileyen zorlayıcı nedenlerin ortaya çıkması halinde,
f)  İşletmenin ortalama mal ve hizmet üretim kapasitesinin geçici iş ilişkisi kurulmasını gerektirecek ölçüde ve öngörülemeyen şekilde artması halinde,
g) Mevsimlik işler hariç dönemsellik arz eden iş artışları durumunda.

 

Geçici iş ilişkisi ve dönemsel personel tedariği ihtiyaçlarınız hakkında daha fazla bilgi için şimdi bizimle iletişime geçin.