FMCG sektöründe faaliyet gösteren global ortağımız için "Marka Müdürü'' arıyoruz.
Şirket ve marka bütününde planlanmış ve onaylanmış strateji doğrultusunda; tüketiciler ile iletişim için marka ve kategori stratejisi oluşturmak ve pazarlama planları yapmak,
Planların üst düzey yönetime sunulması ve (Türkiye ve Global) alınan onaylar doğrultusunda planların hayata geçirilmesi,
...
Kategorisinin market kanalında satışına yönelik, stratejik portföy planlarının yapılması ve planların hayata geçirilmesi,
Farklı kanallara göre ürün / formül stratejilerinin belirlenmesi, tedarik zinciri, inovasyon ve kalite ekipleri ile bu portföyün gerekli durumlarda ithal edilmesi, başka dış tedarikçilerden temini ya da firma fabrikalarında üretilmesi süreçlerinin ilgili ekipler ile koordine edilmesi, bu ürünlerin fizibilite çalışmaları, fiyatlandırma çalışmalarının yürütmek,
Ürünlerin tasarımlarının ajanslara hazırlatılması,
Ürünlerin karlılıklarının takibi ve portföyün sürekli güncel tutulması,
Tüketici ile iletişim planlarında genel marka iletişim stratejilerinin ve içeriğinin hazırlanmasında Pazarlama Müdürü’ne destek olmak,
Tüketicilere yapılacak tüm kategori iletişimlerinde ihtiyaçların belirlenmesi, bütçelenmesi, içeriğinin hazırlanması, gerekli onay süreçlerinin tamamlanasını sağlayarak ek besin iletişim ve lansman planlarının hayata geçirilmesi,
Kategorinin iletişimlerini destekleyecek ürün faydalarının beslenme ve sağlık yönü ile zenginleştirilmesi konusunda Medikal Marka Müdürü, İnovasyon ve Kalite Ekipleri ile birlikte projeler geliştirmek veya projeleri desteklemek,
Marka bütününde veya bazı kategoriler özelindeki pazar araştırması ihtiyaçlarının belirlenmesi, bu ihtiyaçlara uygun araştırma modellerinin tanımlanması, uygun araştırma firmalarının tespiti ve seçilen firma ile soru formlarının hazırlanması, süreçlerinin yönetilmesi ve raporların üst yönetime sunulması,
Pazar gelişiminin takibi, rakip aktivitelerinin ve pazar paylarının çeşitli kanallardan takibinin sağlanması ve raporlanması,
Stratejik iletişim ajansı, BTL ajansı, dijital ajans, paket tasarım ajansı, medya satın alma ajansı, market tanıtım ajansları gibi 3. parti destek alınan ajansların ihtiyaçlara göre değerlendirilmesi, değişiklik planlanan durumlarda alternatiflerin belirlenmesi, brieflenmesi ve ajanslar ile yapılan çalışmaların ve verimliliklerinin takibi ve raporlanması,
Sorumlu olduğu kategorinin pazarlama bütçesinin sürekli güncel tutulması, her ayın sonunda finans departmanı ile bütçenin tutarlılığının kontrol edilmesi, her yılın başında kategorisi için belirlenen bütçenin yıl sonunda aşılmadığının kontrol edilmesi,
Yeni ürünler ya da marka iletişimi konusunda soru-cevap hazırlıklarının, çağrı merkezinin gizli müşteri projesinin hayata geçmesinde çağrı merkezi yönetimine destek olunması.
daha fazla göster
FMCG sektöründe faaliyet gösteren global ortağımız için "Marka Müdürü'' arıyoruz.
Şirket ve marka bütününde planlanmış ve onaylanmış strateji doğrultusunda; tüketiciler ile iletişim için marka ve kategori stratejisi oluşturmak ve pazarlama planları yapmak,
Planların üst düzey yönetime sunulması ve (Türkiye ve Global) alınan onaylar doğrultusunda planların hayata geçirilmesi,
Kategorisinin market kanalında satışına yönelik, stratejik portföy planlarının yapılması ve planların hayata geçirilmesi,
Farklı kanallara göre ürün / formül stratejilerinin belirlenmesi, tedarik zinciri, inovasyon ve kalite ekipleri ile bu portföyün gerekli durumlarda ithal edilmesi, başka dış tedarikçilerden temini ya da firma fabrikalarında üretilmesi süreçlerinin ilgili ekipler ile koordine edilmesi, bu ürünlerin fizibilite çalışmaları, fiyatlandırma çalışmalarının yürütmek,
Ürünlerin tasarımlarının ajanslara hazırlatılması,
Ürünlerin karlılıklarının takibi ve portföyün sürekli güncel tutulması,
Tüketici ile iletişim planlarında genel marka iletişim stratejilerinin ve içeriğinin hazırlanmasında Pazarlama Müdürü’ne destek olmak,
...
Tüketicilere yapılacak tüm kategori iletişimlerinde ihtiyaçların belirlenmesi, bütçelenmesi, içeriğinin hazırlanması, gerekli onay süreçlerinin tamamlanasını sağlayarak ek besin iletişim ve lansman planlarının hayata geçirilmesi,
Kategorinin iletişimlerini destekleyecek ürün faydalarının beslenme ve sağlık yönü ile zenginleştirilmesi konusunda Medikal Marka Müdürü, İnovasyon ve Kalite Ekipleri ile birlikte projeler geliştirmek veya projeleri desteklemek,
Marka bütününde veya bazı kategoriler özelindeki pazar araştırması ihtiyaçlarının belirlenmesi, bu ihtiyaçlara uygun araştırma modellerinin tanımlanması, uygun araştırma firmalarının tespiti ve seçilen firma ile soru formlarının hazırlanması, süreçlerinin yönetilmesi ve raporların üst yönetime sunulması,
Pazar gelişiminin takibi, rakip aktivitelerinin ve pazar paylarının çeşitli kanallardan takibinin sağlanması ve raporlanması,
Stratejik iletişim ajansı, BTL ajansı, dijital ajans, paket tasarım ajansı, medya satın alma ajansı, market tanıtım ajansları gibi 3. parti destek alınan ajansların ihtiyaçlara göre değerlendirilmesi, değişiklik planlanan durumlarda alternatiflerin belirlenmesi, brieflenmesi ve ajanslar ile yapılan çalışmaların ve verimliliklerinin takibi ve raporlanması,
Sorumlu olduğu kategorinin pazarlama bütçesinin sürekli güncel tutulması, her ayın sonunda finans departmanı ile bütçenin tutarlılığının kontrol edilmesi, her yılın başında kategorisi için belirlenen bütçenin yıl sonunda aşılmadığının kontrol edilmesi,
Yeni ürünler ya da marka iletişimi konusunda soru-cevap hazırlıklarının, çağrı merkezinin gizli müşteri projesinin hayata geçmesinde çağrı merkezi yönetimine destek olunması.
daha fazla göster