Danışmanlığını yapmış olduğumuz, otomotiv sektöründe faaliyet gösteren global ortaklı firmamız için "Satın Alma Şefi" arayışımız bulunmaktadır.
Firmanın satın alma sürecinin bütünüyle doğru ve eksiksiz yürütülmesini sağlamak,
6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve yönetmeliklerine uygun olarak çalışmaların yürütülmesine destek sağlamak,
...
Firmanın ihtiyaç duyduğu mal ve hizmetin temini için istenilen kalite, fiyat ve standartlara uygun olarak satın almanın gerçekleştirilmesini sağlamak üzere teknik öğeleri de içeren piyasa araştırmasını tamamlayarak en uygun tedarikçi firmayı seçmek,
Satın alma sözleşmelerinin hazırlanmasını sağlamak,
Tedarikçiler ile sürekli iletişim halinde olmak,
Tedarikçi değerlendirme faaliyetlerini yürütmek,
Sektördeki gelişmeleri takip ederek malzemeler hakkında piyasa araştırması yapmak,
Sorumlulukları ile ilgili tüm kayıtları tutmak ve arşivlemek,
Şirket içi iletişimin arttırılmasına katkı sağlamak, gereken her durumda çalışanların görüşlerini almak ve katılımlarını sağlamak,
Firmanın İSG, Çevre ve Kalite Politikalarına göre yönetim sistemlerinin sürdürülebilir ve geliştirilebilir olmasını sağlamak,
Bölümlerin ihtiyaçları doğrultusunda SAP sistemi üzerinden açmış oldukları satın alma taleplerinin takibini sağlamak,
Tedarikçilerden teklif almak, gelen tekliflerin belirli kriterlere göre (fiyat, kalite, teknik özellikleri, teslim süresi, ödeme şekli) uygunluğunu ölçmek, en uygun tedarikçiyi seçmek,
Satın alması gerçekleştirilecek malzemeleri / hizmetleri Genel Müdür'e raporlamak ve Genel Müdür'den onay almak,
10.000 Euro’nun üzerinde olan satın alma siparişlerinde öncelikle direktörün SAP üzerinden onayını talep etmek ve Genel Müdür'e raporlama yapmak,
Onay aşamasının tamamlanmasının ardından, satın alma sipariş formu düzenlemek ve formu tedarikçi firmaya ileterek satın almayı gerçekleştirmek,
Gelen malzemelerin gerekli kontrollerinden sonra, satın alma siparişine bağlı olarak sevk irsaliyesine göre SAP sistemine girişini sağlamak,
SAP sistemine girişi yapılan malzemelerin fatura tutarının kontrolünü sağlamak; faturaları Muhasebe Departmanına teslim etmek,
Malzeme kontrolü esnasında siparişe uygun olmayan ürün tespiti halinde (kusurlu mal, adet bazında hata, vb.) ürünün sistem üzerinden çıkışını yapmak, iadesini sağlamak ve iade faturasının düzenlenmesi için Muhasebe Departmanı'na bilgi vermek,
İadesi sağlanan malzemenin doğru şekilde tekrardan teslim alınmasını sağlamak, ileride aynı / benzer problemlerin tekrarının engellenmesi için gerekli önlemlerin alınmasını sağlamak,
Şirketin belirlemiş olduğu maliyet azaltma hedeflerine ulaşmaya yönelik çalışmalarda bulunmak,
Alternatif tedarikçi ve ürün bulmak, mevcut tedarikçi ile çalışarak ürünün geliştirilmesini sağlamak vb. gibi maliyet düşürme çalışmalarında bulunmak,
Şirketin gereklilikleri doğrultusunda yıllık satın alma bütçesi hazırlamak,
Yıllık satın alma cirosu, 3’er aylık dönemlerde satın alma cirosu, sözleşmeler, belirli firmalardan alınan ürün miktarları, fiyatları vb. konular ile ilgili faaliyet raporları hazırlayarak şirkete sunmak,
Tedarikçi firmaların geliştirilmesi için her altı ayda bir olmak üzere performanslarını ölçmek ve değerlendirmek, tedarikçi firmalara geri bildirimlerde bulunmak, onaylı tedarikçi listesini güncel tutmak,
Tedarikçi firmalarla sürekli iletişim halinde olmak, gerektiği durumlarda tedarikçi firmalara ziyaretler, denetimler gerçekleştirmek,
Tedarikçi firmaların sertifikalarını, kalite belgelerini ve satın alınan ürünlerin / numunelerin güvenlik bilgi formlarını (SDS) arşivlemek,
Personellerin ihtiyacı olan eğitimleri belirleyerek bu eğitimlerin aldırmasını sağlamak,
Eğitime katılan personelin eğitim etkinliğini ölçme faaliyetini gerçekleştirmek,
Kendisine bağlı personellerin yetkinlik durumunu takip etmek ve geliştirici faaliyetlerde bulunmak,
Satın alma ile ilgili tüm dosyalama ve dokümantasyon işlemlerini gerçekleştirmek, tedarikçi bilgi, belge ve değerlendirme formlarının arşivlenmesini sağlamak,
5S kurallarına uymak, çalışma alanında tertip ve düzeni sağlamak,
Sorumlu olduğu süreçler için risk değerlendirme ekibinde yer almak; İSG ve Çevre Sorumlusu ile koordineli çalışmak, risklerin kabul edilebilir düzeye getirilmesi için önerilerde bulunmak, değişiklik durumunda ISG ve Çevre Sorumlusu’na bilgi vermek, risk değerlendirmelerinin güncelliğini sağlamak,
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, IATF 16949 Otomotiv Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi gerekliliklerine uygun olarak sürecin sürekliliğini sağlamak ve gelişmesine katkıda bulunmak.
daha fazla göster
Danışmanlığını yapmış olduğumuz, otomotiv sektöründe faaliyet gösteren global ortaklı firmamız için "Satın Alma Şefi" arayışımız bulunmaktadır.
Firmanın satın alma sürecinin bütünüyle doğru ve eksiksiz yürütülmesini sağlamak,
6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve yönetmeliklerine uygun olarak çalışmaların yürütülmesine destek sağlamak,
Firmanın ihtiyaç duyduğu mal ve hizmetin temini için istenilen kalite, fiyat ve standartlara uygun olarak satın almanın gerçekleştirilmesini sağlamak üzere teknik öğeleri de içeren piyasa araştırmasını tamamlayarak en uygun tedarikçi firmayı seçmek,
Satın alma sözleşmelerinin hazırlanmasını sağlamak,
Tedarikçiler ile sürekli iletişim halinde olmak,
Tedarikçi değerlendirme faaliyetlerini yürütmek,
Sektördeki gelişmeleri takip ederek malzemeler hakkında piyasa araştırması yapmak,
Sorumlulukları ile ilgili tüm kayıtları tutmak ve arşivlemek,
Şirket içi iletişimin arttırılmasına katkı sağlamak, gereken her durumda çalışanların görüşlerini almak ve katılımlarını sağlamak,
Firmanın İSG, Çevre ve Kalite Politikalarına göre yönetim sistemlerinin sürdürülebilir ve geliştirilebilir olmasını sağlamak,
...
Bölümlerin ihtiyaçları doğrultusunda SAP sistemi üzerinden açmış oldukları satın alma taleplerinin takibini sağlamak,
Tedarikçilerden teklif almak, gelen tekliflerin belirli kriterlere göre (fiyat, kalite, teknik özellikleri, teslim süresi, ödeme şekli) uygunluğunu ölçmek, en uygun tedarikçiyi seçmek,
Satın alması gerçekleştirilecek malzemeleri / hizmetleri Genel Müdür'e raporlamak ve Genel Müdür'den onay almak,
10.000 Euro’nun üzerinde olan satın alma siparişlerinde öncelikle direktörün SAP üzerinden onayını talep etmek ve Genel Müdür'e raporlama yapmak,
Onay aşamasının tamamlanmasının ardından, satın alma sipariş formu düzenlemek ve formu tedarikçi firmaya ileterek satın almayı gerçekleştirmek,
Gelen malzemelerin gerekli kontrollerinden sonra, satın alma siparişine bağlı olarak sevk irsaliyesine göre SAP sistemine girişini sağlamak,
SAP sistemine girişi yapılan malzemelerin fatura tutarının kontrolünü sağlamak; faturaları Muhasebe Departmanına teslim etmek,
Malzeme kontrolü esnasında siparişe uygun olmayan ürün tespiti halinde (kusurlu mal, adet bazında hata, vb.) ürünün sistem üzerinden çıkışını yapmak, iadesini sağlamak ve iade faturasının düzenlenmesi için Muhasebe Departmanı'na bilgi vermek,
İadesi sağlanan malzemenin doğru şekilde tekrardan teslim alınmasını sağlamak, ileride aynı / benzer problemlerin tekrarının engellenmesi için gerekli önlemlerin alınmasını sağlamak,
Şirketin belirlemiş olduğu maliyet azaltma hedeflerine ulaşmaya yönelik çalışmalarda bulunmak,
Alternatif tedarikçi ve ürün bulmak, mevcut tedarikçi ile çalışarak ürünün geliştirilmesini sağlamak vb. gibi maliyet düşürme çalışmalarında bulunmak,
Şirketin gereklilikleri doğrultusunda yıllık satın alma bütçesi hazırlamak,
Yıllık satın alma cirosu, 3’er aylık dönemlerde satın alma cirosu, sözleşmeler, belirli firmalardan alınan ürün miktarları, fiyatları vb. konular ile ilgili faaliyet raporları hazırlayarak şirkete sunmak,
Tedarikçi firmaların geliştirilmesi için her altı ayda bir olmak üzere performanslarını ölçmek ve değerlendirmek, tedarikçi firmalara geri bildirimlerde bulunmak, onaylı tedarikçi listesini güncel tutmak,
Tedarikçi firmalarla sürekli iletişim halinde olmak, gerektiği durumlarda tedarikçi firmalara ziyaretler, denetimler gerçekleştirmek,
Tedarikçi firmaların sertifikalarını, kalite belgelerini ve satın alınan ürünlerin / numunelerin güvenlik bilgi formlarını (SDS) arşivlemek,
Personellerin ihtiyacı olan eğitimleri belirleyerek bu eğitimlerin aldırmasını sağlamak,
Eğitime katılan personelin eğitim etkinliğini ölçme faaliyetini gerçekleştirmek,
Kendisine bağlı personellerin yetkinlik durumunu takip etmek ve geliştirici faaliyetlerde bulunmak,
Satın alma ile ilgili tüm dosyalama ve dokümantasyon işlemlerini gerçekleştirmek, tedarikçi bilgi, belge ve değerlendirme formlarının arşivlenmesini sağlamak,
5S kurallarına uymak, çalışma alanında tertip ve düzeni sağlamak,
Sorumlu olduğu süreçler için risk değerlendirme ekibinde yer almak; İSG ve Çevre Sorumlusu ile koordineli çalışmak, risklerin kabul edilebilir düzeye getirilmesi için önerilerde bulunmak, değişiklik durumunda ISG ve Çevre Sorumlusu’na bilgi vermek, risk değerlendirmelerinin güncelliğini sağlamak,
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, IATF 16949 Otomotiv Kalite Yönetim Sistemi, ISO 14001 Çevre Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi gerekliliklerine uygun olarak sürecin sürekliliğini sağlamak ve gelişmesine katkıda bulunmak.
daha fazla göster