Çağrı merkezi sektöründe en az 5 yıl takım liderliği veya yöneticilik deneyimi,
Satış psikolojisi ve satış motivasyonu üzerine bilgi sahibi, tercihen bu alanda eğitim vermiş,
Duygusal zekası yüksek, empati kurabilen ve yönettiği ekiplerle güçlü bağ kurabilen,
Stres yönetimi tekniklerine hakim, yoğun satış temposunu yönetebilecek,
Satışları düşen çalışanları yeniden motive edebilecek ve performanslarını yükseltebilecek,
Potansiyel satış hedeflerinin üzerine çıkma konusunda iddialı ve sonuç odaklı,
Kişilik analizleriyle çalışanları doğru yönlendirebilecek, satış yöneticilerine stratejik geri bildirim sağlayabilecek,
Çağrı dinleme ve geri bildirim mekanizmalarını etkin kullanarak ekibin gelişimine katkı sunabilecek,
Planlama ve organizasyon becerisi yüksek, zaman yönetimini etkili kullanabilen,
MS Office programlarına hakim,
Prezantabl, dış görünümüne ve temsil yeteneğine önem veren,
Kendi satış ekibini kurma veya bu yönde geçmiş deneyimi olan,
Çağrı merkezi sektörüne gönül vermiş, gelişime ve başarıya açık profesyoneller.