Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, makine imalatı sektöründe faaliyet gösteren global iş ortağımız için Tuzla lokasyonunda Servis Planlama Sorumlusu (Engelli Kadro) pozisyonunda arayışımız bulunmaktadır.
Açık tüm siparişlerin ileriye dönük planlamasını organize etmek ve departman servis gereksinimlerinin zamanında ve verimli şekilde karşılandığından emin olmak,
...
Öncelikleri belirleyebilmek ve acil talepleri karşılamak için planlamada esneklik sağlayabilmek,
Mühendislerin / teknisyenlerin çalışma programlarını planlamak, verimliliği en üst düzeye çıkarmak ve işte geçen saatleri (WIP) en aza indirmek,
Teknisyenlerin açık işlerini düzenli olarak kontrol etmek,
Ziyaret tarihinden önce tüm parçaların hazır olduğundan emin olmak,
Tüm iş emirlerinin ilerleyişini izlemek ve kaydetmek; işlerin tamamen tamamlandığından ve ek işlerin zamanında planlanıp tamamlandığından emin olmak,
Her servis iş emri için teknisyenlerin ve mühendislerin servis raporu oluşturmalarını sağlamak ve bu raporları müşterilere iletmek,
Servis Teknisyenleri, Servis Mühendisleri, Süpervizörler, Servis Satış, Ürün Satış ve diğer servis birimleriyle sürekli iletişimde olmak, müşteri taleplerini veya sorunlarını aktarmak, vurgulamak ve çözmek,
Operasyon Süpervizörü ile iş birliği içinde, müşterilere verilen satış sonrası hizmetin normal çalışma saatleri içinde garanti edilmesini sağlamak,
Raporladığınız yönetici veya iş birimi yöneticisi tarafından verilen diğer görevle ilgili faaliyetleri yerine getirmek.
daha fazla göster
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, makine imalatı sektöründe faaliyet gösteren global iş ortağımız için Tuzla lokasyonunda Servis Planlama Sorumlusu (Engelli Kadro) pozisyonunda arayışımız bulunmaktadır.
Açık tüm siparişlerin ileriye dönük planlamasını organize etmek ve departman servis gereksinimlerinin zamanında ve verimli şekilde karşılandığından emin olmak,
Öncelikleri belirleyebilmek ve acil talepleri karşılamak için planlamada esneklik sağlayabilmek,
Mühendislerin / teknisyenlerin çalışma programlarını planlamak, verimliliği en üst düzeye çıkarmak ve işte geçen saatleri (WIP) en aza indirmek,
Teknisyenlerin açık işlerini düzenli olarak kontrol etmek,
Ziyaret tarihinden önce tüm parçaların hazır olduğundan emin olmak,
Tüm iş emirlerinin ilerleyişini izlemek ve kaydetmek; işlerin tamamen tamamlandığından ve ek işlerin zamanında planlanıp tamamlandığından emin olmak,
Her servis iş emri için teknisyenlerin ve mühendislerin servis raporu oluşturmalarını sağlamak ve bu raporları müşterilere iletmek,
Servis Teknisyenleri, Servis Mühendisleri, Süpervizörler, Servis Satış, Ürün Satış ve diğer servis birimleriyle sürekli iletişimde olmak, müşteri taleplerini veya sorunlarını aktarmak, vurgulamak ve çözmek,
...
Operasyon Süpervizörü ile iş birliği içinde, müşterilere verilen satış sonrası hizmetin normal çalışma saatleri içinde garanti edilmesini sağlamak,
Raporladığınız yönetici veya iş birimi yöneticisi tarafından verilen diğer görevle ilgili faaliyetleri yerine getirmek.
daha fazla göster